Amb el Tanga a les Piscines Castellet

Amb el Tanga a les Piscines Castellet

Amb el Tanga a les Piscines Castellet

Amb el Tanga a les Piscines Castellet

Amb el Tanga a les Piscines Castellet

Amb el Tanga a les Piscines Castellet

ENSENYANT EL TANGA

ENSENYANT EL TANGA
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Amb el Tanga pel joc de colors

Amb el Tanga pel joc de colors

Ensenyant el Tanga

Ensenyant el Tanga
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

El Tanga a l'Escaldàrium de Caldes de Montbui

El Tanga a l'Escaldàrium de Caldes de Montbui

El Tanga de cara

El Tanga de cara
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

El Tanga

El Tanga
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

El Tanga

El Tanga
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Amb el Tanga de cara

Amb el Tanga de cara
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

El Tanga

El Tanga
Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

El Tanga

El Tanga

Tanga

Tanga

La Gran Correguda 2013

La Gran Correguda 2013

Escaldàrium de Caldes de Montbui

Escaldàrium de Caldes de Montbui
9/7/2011 a les 00:00h

Esperant el foc

Esperant el foc

Mirant l'espectacle

Mirant l'espectacle

Entre el foc

Entre el foc
Escaldàrium de Caldes de Montbui 2011

Pluja d'espurnes 2011

Pluja d'espurnes 2011



dimarts, 23 de novembre del 2010

Història del Tanga










   Ei,pipol!!!
Tot va començar l'any 1997,on aquell any vaig estrenar el primer Tanga al Corre aigua de Granollers!!
Quan l'any següent tenint un accident de bicicleta que em va petar les dents, em vaig quedar castigat sense poder anar al Correaigua.
No deixant d'anar al Corre aigua, que va haver-hi un any de sequia, que en ves de tirar aigua, van tirar globus inflats d'aire.
Assabentant-me que a Caldes de Montbui feien la festa del Foc i l'aigua, l'any dos mil o dos mil i pocs.
Va ser quan vaig aparèixer amb el Tanga.
On al començament ningú em coneixia, el que al sortir del poble em deien: 
Mira, el noi del Tanga.  

                                                    Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

Quan sabent que a Caldes la festa del Foc i l'aigua es fa cada any, hi hagi sequia o no.
Ja que l'aigua la recullen durant l'any de la font del Lleó.
Tinc entès.
El que també recordo és un any que es va posar a ploure i es va suspendre la festa.
Però si no, cada any hi ha festa de Foc i l'aigua a Caldes de Montbui.

                                                                     Sort!!!!! 




 El Xic més Exhibicionista ....

 


El Tangaman. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!